L’AMPA

Som l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) de l’escola pública J. Baltà i Elias de Vilafranca del Penedès. Ens sentim part important d’un projecte d’escola pública, a la recerca d’una metodologia flexible i innovadora, que engresqui també les famílies a participar del creixement dels nostres filles i fills.

Recolzem el projecte educatiu de l’escola i donem suport a les peticions de col·laboració que arriben des del centre, amb aportacions que ajuden a actualitzar i facilitar la tasca de tots els mestres i les mestres, en benefici d’una millor atenció i formació dels infants.

Organitzem i oferim activitats i serveis diversos, però no som una empresa de serveis. Els nostres clients són associats i usuaris que participen i en ocasions col·laboren en l’organització de les activitats i serveis. I aquesta participació esdevé necessària per aconseguir una educació de qualitat.  L’AMPA és la responsable de moltes activitats, i moltes hores, al llarg del dia a l’escola.

Representem les famílies, per tant canalitzem les seves inquietuds i demandes i vetllem pels interessos i la cohesió de la comunitat educativa.

La Junta de l'AMPA

Presidenta: Sílvia Vilà
Vicepresident: Sergi Cabré
Tresorera: Susana Helguera