Nadal

La celebració nadalenca és molt esperada i alhora tanca el primer trimestre de curs.

El concert de Nadal que cada any ofereixen els alumnes representa un dels moments més especials i esperats per les famílies. I és que es tracta d’una actuació de gran qualitat, en la qual hi participa tot l’alumnat, el claustre i alguns familiars d’alumnes, un projecte motivador per a tot l’alumnat que se sent partícip d’un espectacle que cada any sorprèn i arrenca llargs aplaudiments.

En aquesta espera, des de l’AMPA ens oferim per trobar els recursos humans necessaris que puguin donar suport a la preparació del concert de Nadal, que se celebra uns dies abans de començar les vacances d’hivern.

I el darrer dia d’escola, l’AMPA convidem el patge de Ses Majestats els Reis de l’Orient a visitar totes les aules per compartir bons desitjos amb tot l’alumnat, de qui rep les cartes que hauran preparat pensant en la tornada de les festes. La trobada amb els patges, es complementa amb un esmorzar de coca i xocolata, ja tradicional d’aquesta celebració.